Terminliste

Seminar på Kongsberg 10.2.2019

2024er i full gang, og Tofte Musikkorps har mange planer!

Bildet her er tatt på 'reise-bort-seminaret' på Kongsberg i midten av februar 2019.  Vi spiller mye (hele lørdag og frem til lunsj på søndag), men har selvfølgelig god tid til hygge!  Å reise på seminar til Grand hotell på Kongsberg er blitt tradisjon.   Korpset tatt turen til Kongsberg mange ganger - også nå i 2020.  Det sosiale og musikalske utbyttet har vært stort hver gang!

Tofte Musikkorps øver  hver mandag fra kl. 18.30 til 21.30 på Tofte Samfunnshus.  Ca. kl. 20 tar vi en kaffepause i et kvarters tid.

Hvis du har lyst til å begynne å spille eller lurer på hva vi driver med, er det bare å stikke innom!

Terminliste 2024 Read file