Julekonsert i Filtvet kirke

Søndag 20. desember inntok korpset en iskald Filtvet kirke for oppvarming til konserten en time senere. Det er alltid spennende å se hvor mange som kommer for å høre, og denne gangen kunne vi etter hvert slappe godt av da vi raskt konstaterte at benkeradene fyltes godt opp!

Som et ledd i jubileumsårets ønske om å invitere musiserende gjester på alle arrangmenter, kunne vi denne gangen ønske organist Unni Fadum velkommen. Hun spilte sammen med oss på "Alleluja! Laudamus te".

Ellers var programmet preget av god, gammel julemusikk - kjente toner fra både inn- og utland.

Vi opplevde at vi kom vel i havn, og kunne glade ønske publikum og hverandre en god jul!