Parkkonserten i 2010

Friluftskonsert i Ekelunden 5. juni 2010

Og konsert ble det! Været var akkurat passe, og korpsets trofaste tilhengere møtte frem. Medlemmer i Tofte Vel sto parate med kaffe og vafler og alt var som det skulle.

Gjestedirigenten - Gustav Jørgensen - loset publikum gjennom konserten med muntre kommentarer og solid informasjon om musikken.

Og musikken? Den var lett og sommerlig. Korpset spilte bl.a. kjente låter som "Sixteen tons", "King of the Road" og Steinar Ofsdal-låta "Fiskelykke". Flere av stykkene fra storbandkonserten i vår ble også fremført - bl.a. "Tribute to Count Basie" og Soul Bossa Nova med Gro Stine Narvesen som trombonesolist. Stor lykke, Gro Stine! Noen marsjer hørtes også i parken. Sånn må det jo være på en korpskonsert i det fri.

Programmet i sin helhet kan du klikke deg inn på nedenfor.

Program for Ekelundkonserten 2010 Read file