Cafekonsert 18. og 19. oktober

Og Cafekonserter ble det!  På Sætre kunne vi nok ønsket oss litt flere tilhørere, men siden vi hadde med oss Frydenlund Seniorkorps, fyltes benkeradene rimelig godt opp i Storsalen.  Betalende tilhørere kunne vi nok ønsket oss flere av!

Frydenlund lot oss få del i sitt nye 60-tallsprogram.  Det var mye kjent musikk for de av oss som har levd en stund.  Dirigenten, John Arne Johansen, bandt det hele sammen på en god måte.

Etter pausen - med selvbetjent salg av kaffe og kake - overtok vertskapet.  TMK serverte et variert program med både kjent og ukjent musikk.  Det vanket bl.a argentinsk tango, kjente toner fra "Les Misèrables" og Michael Jackson for korps!  Og selvsagt en marsj.

Dagen etter var det fullt hus på Samfunnshuset på Tofte hvor Hudrimar - ledet av Helge Reistad - presenterte et knippe sanger for oss.  Tofte Musikkorps overtok etter pause og gjentok programmet fra dagen før.  Tilbakemeldingen til musikantene fra korpsets dirigent, Ståle Abrahamsen, var god.  Når han er fornøyd, er selvsagt musikantene fornøyde!