Tofte Musikkorps
 • Historie    • Styre og stell 2024    • Besetning    • Terminliste    • Tidligere arrangementer    • Medlemsinformasjon    • Kontakt oss

Tidligere arrangementer

Snarveier:
 Logg inn medlem

Veteranbiltreff 7. september 2013

Vi takker av for sommeren

Lørdag 7. september inntok veteranbilene Tofte.  Dette er blitt en tradisjon.  Det er også blitt en tradisjon at TMK deltar på dagen og skaper litt musikalsk liv i gata.  Vi benytter også anledningen til å takke vårt trofaste, loddkjøpende publikum for innsatsen gjennom sommeren.  Veldig mange penger havner i vår kasse på lørdagens kakelotterier!  Vi takker og bukker!  Vi markerte avslutningen med et lynlotteri, og de ca. 20 kakene forsvant som dugg for solen.

Lokalavisen skrev i ettertid at det var rekordmange biler - faktisk litt problematisk å få alle parkert på skikkelig vis.

Tofte Musikkorps - på marsj fra 1909