Aktive musikanter på Toftedagen 2010

Toftedagen 3. juli 2010

I god tradisjon deltok TMK på Toftedagen med musikk i gata mellom kl. 11.0 og 12.00. Og i god tradisjon holdt regnet seg borte helt til langt ut på kvelden. Det var MYE folk å se. Korpsets vaffelpresser gikk varme, så varme at køen foran vaffelbua ble laang av kunder - men heldigvis lang av tålmodige kunder. Overskuddet er i skrivende stund ikke klart, men det ble garantert betydelig større enn i 2009!

"Tipp vekten på skinka" ga kjærkomne kroner i kassa og mange gode gjetninger. Skinkas korrekte vekt var 2.890 gram. To personer hadde gjettet riktig, og det måtte loddtrekning til. Den høyeste gjetningen var 7 kilo, den laveste 1,5 kg. Vi gratulerer den glade vinner!