Konsert i Ekelunden 9. juni 2012

Været var som vanlig det store spørsmålet og "Yr.no" var flittig besøkt av mange. Men det gikk altså bra denne gangen også. Selvom det var litt surt, holdt i alle fall regnet seg borte. Og mange trofaste TMK-publikummere fant sin plass i parken.

Korpset spilte et lett blandet program med - ved siden av vårens gatemarsjer: "Singing in the rain", "Men går jag över ängarna" med saksofonsolo ved Marit Sutterud, "Norsk dans nr. 2" (E. Grieg) og et morsomt stykke av Sammy Nestico som heter "Model T". Videre spilte vi kjenningsmelodien fra "The Flintstones", Ungarsk dans nr. 5 (J. Brahms), "Cavatina" fra Hjortejegeren, Grethe Kauslands "hit" fra hennes barndom - "Teddyen min" (Å. Hjelm) samt Vamps (Ø. Staveland) "Månemannen".

Vi var godt fornøyde og håper publikum var det samme.