Konsert på Slemmestad 26. januar 2008

Lørdag 26. januar deltok korpset i Slemmestad Ungdomskorps' Nyttårskonsert. Gymsalen på Slemmestad ungdomsskole var så godt som fullsatt da vertskorpset innledet konserten med Elgars "Pomp and Circumstace". Tofte Musikkorps deltok med sitt program fra Cafékonserten i oktober - med unntak av "Sidewalk Blues" og "Stars and Stripes forever". Alle opplevde at vi gjorde en god figur, og maestro Ståle var svært fornøyd.

Også Slemmestad Juniorkorps deltok, og som vanlig når de yngste deltar på i en konsert, høstet de stor applaus og jubel!

Konserten ble avsluttet med "festfyrverkeri" ute på skoleplassen. TMK var også invitert på fest med Slemmestadkorpset, og en liten gjeng fra TMK hadde meldt seg på. Maxitaxi hjem til Tofte kl. 0100