Kultursjef Anne Berit Sørlie, ordfører og Anne Hilde Rese og styreleder i TMK Anne-Berit Svarverhaugen

Høstkonserter med overraskelse

Høstens tradisjonelle Cafekonsert ble annerledes enn normalt. For det første var det ikke en, men to konserter. Lørdag gjestet Coro Angelico og Hurø-gjengen oss, og søndag var det begge skolekorpsene i kommunen som var gjester.

Det ble en fin helg! Programmet var variert, deltakere og publikum hadde det fint, og Tofte Musikkorps opplevde en "godhelg".

Hva overraskelsen var? På tampen av lørdagens konsert ba kultursjef Anne Berit Sørlie om ordet, og sammen med ordfører Anne Hilde Rese kunne hun slippe den glade melding om at Tofte Musikkorps var tildelt Hurum kommunes kulturpris for 2009! Om jubelen var stor og ekte? JA??